اسباب بازی
جوایز عملکرد جهانی و اروپایی صنعت اسباب بازی NPD 2021

تاریخ انتشار: 2 فوریه 2022

جوایز بر اساس خدمات ردیابی خرده فروشی NPD است و دستاوردها و تعهد به تعالی تولید کنندگان اسباب بازی و دارندگان مجوز را جشن می گیرد.

گروه NPD برندگان جوایز عملکرد جهانی و اروپایی صنعت اسباب بازی امسال را اعلام کرد. بر اساس NPD، جوایز به سازندگان یا صاحبان مجوز از دارایی‌های اسباب‌بازی برتر اروپا بر اساس دسته‌بندی، و همچنین برترین دارایی اسباب‌بازی سال، برترین تولیدکننده اسباب‌بازی جهانی، دارایی اسباب‌بازی برتر جهانی، و اسباب‌بازی پرفروش جهانی اهدا شد. خدمات ردیابی خرده فروشی. (اروپا شامل بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، هلند و روسیه است، در حالی که جهان شامل ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، هلند، روسیه، مکزیک، برزیل است. و استرالیا).

جوایز عملکرد جهانی و اروپایی صنعت اسباب بازی NPD 2021

جوایز به شرح زیر است:

برترین تولید کننده اسباب بازی سال – گروه لگو

بهترین اسباب‌بازی سال جهانی – باربی از Mattel

پرفروش‌ترین اسباب‌بازی در سراسر جهان – Hot Wheels Singles 1/64 از Mattel

دارایی برتر اسباب بازی سال اروپا – پوکمون از شرکت پوکمون

موارد زیر نیز به عنوان ویژگی های اسباب بازی پیشرو در هر دسته شناخته شده اند:

فرانسوا کلیپفل، رئیس اسباب‌بازی‌های گروه NPD، گفت: «برندگان جوایز امسال نه تنها باید به‌خاطر دستاوردهای بزرگ و تعهدشان به برتری، بلکه برای برتری در این زمان‌های بی‌سابقه و اغلب چالش‌برانگیز برای تولیدکنندگان و خرده‌فروش‌ها شناخته شوند. “به همه برندگان جوایز تبریک می گویم. برای شما در سال 2022 آرزوی موفقیت روزافزون داریم.»