نمایشگاه اسباب بازی انگلیس
نمایشگاه اسباب بازی BTHA

BTHA تأیید می کند که نمایشگاه اسباب بازی 2022 برگزار می شود

تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2022

انجمن اسباب‌بازی و سرگرمی بریتانیا بیانیه‌ای منتشر کرده است که به تجارت اطمینان می‌دهد که نمایشگاه سالانه اسباب‌بازی طبق برنامه‌ریزی از 25 تا 27 ژانویه برگزار می‌شود.

در بیانیه رسمی آمده است: «در ماه‌ها و هفته‌های گذشته، ما به‌طور مستمر بر مقررات دولتی و دستورالعمل‌های صنعت نظارت داشته‌ایم تا به بهترین نحو آماده و برای ارائه یک نمایشگاه ایمن و موفق اسباب‌بازی 2022 برای صنعت کار کنیم.

ما خوشحالیم که تایید کنیم، با توجه به اینکه دولت شرایط برگزاری نمایشگاه را تغییر نداده است، ما مشتاقانه منتظر ارائه یک نمایشگاه بزرگ اسباب بازی 2022 در المپیا و استقبال از صنعت هستیم.

مقررات فعلی اجازه می دهد تا رویدادهای بزرگ داخلی مانند نمایشگاه اسباب بازی با ماسک زدن اجباری و بررسی وضعیت کووید-19 برگزار شود، که ما برای همه شرکت کنندگان اجرا خواهیم کرد. شرایط لازم برای هر کسی که به سالن ها دسترسی دارد، از جمله غرفه داران، پیمانکاران، بازدیدکنندگان و کارکنان، یا اثبات واکسیناسیون کامل، آزمایش PCR منفی یا جریان جانبی (در عرض 48 ساعت قبل از ورود)، یا معافیت پزشکی خواهد بود.

ما به همه شرکت‌کنندگان توصیه می‌کنیم قبل از ورود به نمایشگاه تست جریان جانبی را انجام دهند.

سلامت و ایمنی شرکت کنندگان ما از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو ما به پیگیری دستورالعمل ها برای رعایت مقررات ادامه می دهیم. ما در حال همکاری نزدیک با المپیا هستیم تا محیطی امن با نظافت پیشرفته، چندین ایستگاه ضدعفونی دست و دو نقطه ورودی/خروجی برای جلوگیری از شلوغی فراهم کنیم.

ما همچنان به غرفه‌داران توصیه می‌کنیم که با تمیز کردن منظم نقاط تماس با فرکانس بالا و محصولات نمایشی، ارائه ضدعفونی‌کننده دست به همه بازدیدکنندگان و نظارت بر اعداد برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در غرفه، به شدت بهداشت را در برنامه‌ریزی خود لحاظ کنند. ما به شرکت کنندگان توصیه می کنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ازدحام، قرار ملاقات بگذارند.

ما همچنین در این سال استثنایی با توجه به همه‌گیری مداوم توصیه می‌کنیم که غرفه‌داران در صورت امکان در هزینه‌ها محتاط باشند، به ویژه در مواردی که وضعیت یا الزامات دولت نیاز به تغییر دارد.

بار دیگر، ما از درک، شکیبایی و حمایت شما در این دوران سخت تشکر می کنیم و مشتاقانه منتظر استقبال صنعت از نمایشگاه اسباب بازی در المپیا از 25 تا 27 ژانویه هستیم .

برای هرگونه سوال، لطفاً با تیم نمایشگاه اسباب‌بازی با شماره 020 7701 7127 تماس بگیرید.

خوانندگان دنیای اسباب‌بازی باید به دنبال پیش‌نمایش عمیق Toy Fair 2022 در نسخه سپر ژانویه باشند، که به زودی روی میزها و کف درها قرار می‌گیرد.